31. mars 2014

Sommeren i boks!

031

Visakortet har fått kjørt seg, men nå er tur til Legoland og Italia bestilt! Sjeldent tidlig bestilling herfra.

Vi kjører fra Hirtshals til Billund, og i år har jeg planer om å stoppe på et eller annet garnrelatert.
Ingen hemmelighet at jeg elsker dansk garn og design?

Vi reiste til Danmark for to år siden (nei, unger, det kan ikke bli Legoland HVERT år), og da fikk jeg masse gode tips om hvor man burde stoppe på veien. Kan jeg regne med at Aalborg og Silkeborg ennå er et godt tips? Den gangen kjørte vi feil (host, jeg leste kartet feil vei), så jeg rakk bare en snartur innom Fandango, men i år!.. Da!

Og for de reisevante i Italia; noe sjans for at det finnes noe eksklusivt garn i Italia, i Milanotraktene?

11 kommentarer:

  1. Herlig herlig!:)
    Lykke til med planleggingen:)

    SvarSlett
  2. Bare åpent på fredager, men jeg tror det er verdt en tur: http://garnudsalg.dk/ Har bestilt masse på nett derfra. Ellers går det sikkert å bestille på forhånd og komme innom og hente andre dager. God tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de har mye fint! Takk for tips! Jeg har bare testet nettbutikken før.

      Slett
  3. Slutter meg til forslaget om garnudsalg.dk. Og nå har han endelig kuttet momsen til Norge!!

    SvarSlett
  4. Jeg ville også satse på Garnudsalg i Ålborg, og hvis der er mere plads i bilen, så måske Impaz.dk i Isenvad ved Ikast. I Ikast er også åbnet en ny butik, Strikaf.dk. I Silkeborg er der gadestrik.dk, garnstrikken.dk, strikkenyheder.dk, geilsk.dk og Holt Garn & Hobby og måske flere - måske kan du også fristes hos Ting.dk? Det lyder som dejlige ferieplaner :)

    SvarSlett
  5. Ojoj, denne må jeg følge med på siden vi også skal til Danmark (Legoland er obligatorisk) i sommer:-) Jeg har inntaksstopp på garn nå slik at jeg kan fylle opp med deilig garn til sommeren:-D

    SvarSlett
  6. Hvad med Henrichsen Uldspinderi i Skive (hvis dagen passer). De har fabriksudsalg hver tirsdag og torsdag 10-11,30 og 14-17. De er dem ser spinder Isagers og Design Clubs garner. Vistnok 25-32% lavere pris.
    God tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er forbi på feil tidspunkt, men skal skrive det bak øret, Isagergarn og Designclub sine garn er på topp-ti-lista!

      Slett
  7. En halvtimes tid utenfor Aalborg ligger Holst Garn. Tror ikke de har åpent hver dag, så undersøk hvilken dag først.

    SvarSlett
  8. Det lyder som skønne ferieplaner. Jeg er desværre ikke stødt på noget som helst garnrelateret i Milano og omegn de gange, jeg har været der, men derfor er det jo stadig et dejligt sted! Er det selve Milano, I skal til?

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.