17. mars 2008

Ettårsjubileum!

I dag har jeg blogget et helt år! Kjempemoro! Her er bilde av meg og modellen min, i full gang med å blogge.

Bloggingen har sideeffekter: jeg har fått dokumentert mye mer av strikkingen min, strikket mye mer enn jeg pleier, fått fullført ting i raskere tempo enn vanlig (må jo ha noe å vise) og blitt kjent med andre blogger og funnet haugevis av inspirasjon.

Tusen takk til alle dere som er innom en gang i blant! Og tusen takk til dere som legger igjen kommentarer, det varmer!

I anledning ettårsjubileum tenkte jeg å sende en overraskelse til en av leserne av bloggen, modellen og jeg skal trekke blant de som legger igjen kommentar til dette innlegget. Gaver hører jo med til jubileum?

33 kommentarer:

  1. gratulerer med jubileet..og enige med deg; bloggingen øker tempoet :)
    minstebloggerern var jo bare så herlige..

    ha en fin fin påske

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileet:-) Blogging er gøy, det er nå helt sikkert, det er masse inspirasjon å hente! Likte den genseren du postet under her, den grønne med påskekylling på; søt:-) Riktig god påske til deg!

    SvarSlett
  3. Klart det :)

    Gratulerer med ettårsjubileum, krysser fingerene for at du når neste målstrek også!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bloggjubileum! Hyggelig bilde av deg og modellen! Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  5. Grattis med blogg-fødsels-dagen! Og jeg ønsker meg.... hehe ;-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1års jubbileum:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med jubileet. Har akkurat beg å blogge selv, å fått masse innspirasjon. Pinnene går i hundre. Nesten ikke tid til annet.
    Kjempe fin blogg du har. Heldig du med blogg hjelp..hihi.

    SvarSlett
  8. Så fin påske genser!
    Gratulerer med 1 års jubileum og god påske :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileet!!! Jeg er ivrig leser av bloggen din, og venter spent på kattegenseren :) Og modellen din er da bare til å spise opp da ;)
    God påske til deg!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileet!
    Blogging er gøy ja. Ser ut som om moddelen er smittet; en skal tidlig krøkes som god blogger skal bli :)
    Ønsker deg og dine ei god påske

    SvarSlett
  11. Gratulerer. Herlig bilde av dere to, like engasjerte begge to :>. Koselig blogg du har, her kommer jeg gjerne igjen. Ha en god påske.

    SvarSlett
  12. Gratulere med 1 årsdagen! Jeg er fast besøkende, men ikke flink til å legge spor igjen... :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 1års jubileum... Jeg leser som regel oppdateringene dine gjennom bloglines, er derfor ikke så flink til å legge igjen spor men jeg er stadig innom :)

    SvarSlett
  14. Og gratulerer enda ei gang, min venn! Håper helga var bra! Snakkes om ikke så lenge håper jeg! Koz og klemz.....

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen! Jeg hadde egentlig tenkt å legge igjen en kommentar på påskegenseren i det forrige innlegget, men ble jo fristet til å skrive her i stedet.. ;-)

    God strikkepåske!

    Hilsen Tora.

    SvarSlett
  16. Og forresten - glemte å si at den påskegenseren var kjempestilig! Men så lurte jeg på.. Strikker du så mye at du har sesonggensere for alle mulige små og store høytider..?

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileumet, og ha en riktig god påske! :)

    SvarSlett
  18. Haha, alle legg igjen spor for å vinne premie...eg også *ærlig*

    SvarSlett
  19. Gratulerer med blogg jubileet, Har nok selv ein go stund til 1 års dagen min. Men storkoser meg med blogging og som du skrev, en blir ein god del meir effektiv =) Ønsker deg og dine ein riktig god påske.

    SvarSlett
  20. Gratulerer med jubileumet :)
    Ronille

    SvarSlett
  21. Grattis med jubileet!

    SvarSlett
  22. Gratulerer!
    Veldig morsomt med sånne milepæler, og jeg håper at du fortsetter å blogge.

    SvarSlett
  23. Hei Merete!

    Jeg er innom her av og til jeg også selv om jeg ikke kan skryte på meg så mye strikking akkurat- siste produksjon var vel et skjerf for et par år siden.. Jeg er imponert over bloggen din, gratulerer med jubileet! :)
    Og god påske!

    SvarSlett
  24. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

    SvarSlett
  25. Gratulerer med ett år!
    Og jeg kjenner igjen det med å måtte få ting ferdig for å få vist dem frem ja: genialt er det:-D

    Forresten så er dere riktig søte der dere sitter;-)

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med jubileumet i går!
    Så skjønn en gutt du har!!!
    God påske :)

    SvarSlett
  27. Grattis med et år med blogg! Kjempekjekk blogg til og med, kommer snart igjen jeg. God påske!

    SvarSlett
  28. Grattis med ett år - og jeg kan ikke si annet enn at jeg er DØDSimponert over produksjonen. Må bare bøye meg i støvet...

    SvarSlett
  29. Gratulerer med junileum!
    Ser ut til at det er noe riktig spennende dere blogger om :D

    SvarSlett
  30. Gratulerer med jubileet! Du har en kjempefin blogg:-) Kattegenseren ble utrolig lekker. Litt av en jobb! God påske til deg og dine, spesielt den søte modellen:-)

    SvarSlett
  31. Gratulerer me ettårs jubileum:-)
    Kattegenseren vr kjempefin. Sjønner at du er stolt, for den så vanskelig ut:

    SvarSlett
  32. Ser ut som dere er dypt konsentrert, i hvertfall! ;) Hihi!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.